
نوشتنم نمیاد . بعد اینکه خونه خریدم دور از جون دارم مثل سگ کار میکنم . یکسال تمام . خسته شدم خیلی . اخه واسهء کی ؟؟؟؟ واسهء چی ؟؟؟؟؟ دلم خواست . بعد اینهمه سال کارکردن اگهاین خونه رو هم نمیخریدم که دیگه به درد لای جرز میخوردم . دلم براش تنگ شده . اواخر تیر پیشش بودم خوب بود اما عالی نبود مثل همیشه نبود . احساس کردم از هم دوریم . انگار اون خواستن تو نگاهش نبود نمیدونم شاید من وسواسی شدم . امروز صبح...
ادامه مطلب