دوست دارم دههء شصت زمانی که نوجوان بودم از تلوزیون پخش شده بود و من لحظه لحظه اش یادمه
البته فیلم رو بدون سانسور دیدم . با بازی اورسن ولز یول براینر و فرانکو نرو . البته ویلاییها برام دلنشین بود
جنگ ویرانی شاید زودتر از موعد میشد تموم شه که نشد . و یک خبر بد که عصر جمعه به دستم رسید
فوت برادر یکی از صمیمی ترین دوستام . بیشتر از سه دهه است که دوستیم و خاطرات بسیار شیرین
و با مرگ ناگهانیش دلم ازرده شد . مجرد بود و بسیار مهربان و دوست داشتنی . ساز هایی مثل تار و
سه تار و سنتور میساخت و خوشنویس بود در حد ممتاز . حیف شد که رفت ناباورانه .
امروز هم مراسم تشییع هست و باید برم . البته از عصر که فهمیدم تا دیروقت اونجا بودم همراه دوستام
به حمید نگفتم امروز هم که مطلبش رو تو روزنامه خوندم در مورد اراجیف ترامپ . البته شوهر خاله ام هم
تو بیمارستان تو ای سی یو هست . شوهر خاله مهربان و دوست داشتنی با 88سال سن . عضو حزب
توده که 28 مرداد به خاش تبعید شده بود . بعد از تبعید که امد با خاله من ازدواج کرد مدیر مالی و رییس
یک کارخانه و بسیار انسان شریف . به قول پدرم اگر یک مرد خوب هست همان اوست با اینکه او پدرم
از نظر مذهبی تو قطب مخالف هم بودن اما همیشه با هم دوست و نزدیک بودن . برام جالبه که همچین
چیزی رو این روزها نمیتونی ببینی . پدرم مذهبی و شوهر خالم هنوز هم میگه خدا نیست . یک تعامل
بین افکار و عقایدشون بود و به هم احترام میگذاشتن و هیچ وقت بینشون بحث نشد . بعد فوت پدرم
همیشه میگفت که یک مرد واقعی از بین ما رفت درست حرفی که پدرم همیشه در موردش میزد یعنی
یک مرد واقعی و شریف . امیدوارم که همیشه سلامت باشه .
ما را در سایت ماه مهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54