اما حوصله ندارم . کار میکنم هماهنگیهای لازم اما دست و دلم به کار نیست . خیلی خسته ام دلم ی
مسافرت میخواد اما نمیتونم نفس بکشم چه برسه به مسافرت .
از 5شنبه خونمون شلوغ بود . برادر و خواهرم با خانواده و این خیلی خوبه . دوست دارم که همیشه بیان
برن باید اینطور باشه . ادم احساس بودن میکنه اینکه همیشه کسی هست و تو باعث میشی که سر
همه جمع بشه . مامان که مثل همیشه روزهای تعطیل و عید سنگ تموم گذاشت من هم انواع دسر
جاتون خالی نهار سبزی پلو با ماهی و گوشت و زرشک پلو با مرغ همه هم تا خرخره خوردیم . عصر هم
با کیک و شیرینی و اجیل و میوه و شکلات و ی دورهمیه خوب . به حمید هم روز جمعه خیلی خوش
گذشت . خودش هم آشپزی کرد زرشک پلو با مرغ و گوشت . داشتن خانوده بهترین چیزیه که آدم
میتونه داشته باش . یعنی بهترین داشته که آدم احساس خوشبختی میکنه البته من که اینطوریم.
تا اواخر مهر از دیدار خبری نیست . اون مشغول کار و منم نمیتونم . دو هفته خودش باید روزنامه رو
بگردونه . رئیس رفته فرانسه . بعضی روزها وقتی مسعود بهنود مطلبش رو تو بی بی سی میخونه
کیف میکنم . البته برای خودش مهم نیست البته برای من خودش مهمه اما این هم لذت داشتنشه
و لذتی هست برای من .
ما را در سایت ماه مهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48