بدجنس شدم

خرید بک لینک
دیروز جواب پیام صبح و بابت یاد داشت روزش هم که پیام دادم جواب نداد . عصر که بهش گفتم

جواب داد که دیر خوابیدم میلاد هم نیمه شب مادرش فرستادش خواب موندم تا ظهر برای همین

جواب ندادم . من هم هیچی نگفتم . ساعت 6/30که اون شرکت بودم بهم زنگ زد اما من تو جلسه

بودم وقتی اومدم دوبار بهش زنگ زدم اما جواب نداد 11/30 شب بود وقتی با یکی از دوستام داشتم

تو تلگرام صحبت میکردم برام پیغام گذاشت من هم جوابشو ندادم . پیش میاد که گاهی حتی ممکنه 3

روززنگ نزنه خب من اوائل زنگ میزدم . بعد دیدم که اینطور نمیشه پس بهتره هر وقت دلش خواسته تماس

بگیره حقیقتن میدونم سرش خیلی شلوغه .خودش، خونه ،پسرش،مهریه خانم سابقش، روزنامه،کارهای

پیمانکاری و ویژه نامه هایی که داره ، مصاحبه هاش ، ترجمه و مشاوره هایی که داره همه و همه باعث

میشه که بیشتر اوقات خودش رو هم فراموش میکنه . من غر نمیزنم کلن از این کار بدم میاد اما من

یک زنم شاید هر کی جای من بود میگذاشت میرفت اما من میفهمم . امکان نداره موقع کار اصرار کنم

که بیایم حرف بزنیم یا مجابش کنم که کارتو ول کن با من بگو و بخند چون کار کاره اون هم با مسئولیتی

که اون داره . اما هر جی باشه من یک زنم و دلم توجه میخواد هر چقدر هم بگم من میفهمم و درک

میکنم . امروز با بدجنسی تمام صبح بخیر نگفتم حتی بابت یاد داشت روزش هیچی نگفتم و جواب

صبح بخیرش رو هم عاشقانه ندادم .

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم شهریور ۱۳۹۶ساعت 13:51  توسط نوا |
ماه مهر...

ما را در سایت ماه مهر دنبال می‌کنید

برچسب: بدجنس, نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: شنبه 1 مهر 1396 ساعت: 12:26

صفحه بندی