جواب داد که دیر خوابیدم میلاد هم نیمه شب مادرش فرستادش خواب موندم تا ظهر برای همین
جواب ندادم . من هم هیچی نگفتم . ساعت 6/30که اون شرکت بودم بهم زنگ زد اما من تو جلسه
بودم وقتی اومدم دوبار بهش زنگ زدم اما جواب نداد 11/30 شب بود وقتی با یکی از دوستام داشتم
تو تلگرام صحبت میکردم برام پیغام گذاشت من هم جوابشو ندادم . پیش میاد که گاهی حتی ممکنه 3
روززنگ نزنه خب من اوائل زنگ میزدم . بعد دیدم که اینطور نمیشه پس بهتره هر وقت دلش خواسته تماس
بگیره حقیقتن میدونم سرش خیلی شلوغه .خودش، خونه ،پسرش،مهریه خانم سابقش، روزنامه،کارهای
پیمانکاری و ویژه نامه هایی که داره ، مصاحبه هاش ، ترجمه و مشاوره هایی که داره همه و همه باعث
میشه که بیشتر اوقات خودش رو هم فراموش میکنه . من غر نمیزنم کلن از این کار بدم میاد اما من
یک زنم شاید هر کی جای من بود میگذاشت میرفت اما من میفهمم . امکان نداره موقع کار اصرار کنم
که بیایم حرف بزنیم یا مجابش کنم که کارتو ول کن با من بگو و بخند چون کار کاره اون هم با مسئولیتی
که اون داره . اما هر جی باشه من یک زنم و دلم توجه میخواد هر چقدر هم بگم من میفهمم و درک
میکنم . امروز با بدجنسی تمام صبح بخیر نگفتم حتی بابت یاد داشت روزش هیچی نگفتم و جواب
صبح بخیرش رو هم عاشقانه ندادم .
ما را در سایت ماه مهر دنبال میکنید
برچسب: بدجنس, نویسنده: بازدید: 49